sudofox's journal

Austin Burk's journal, where I share little snippets of my writing, code, and dreams.

Thoughts

There's a pretty girl sitting next to me on the bus but she's looking at her phone.

そこにバスに私の隣に座っているかわいい女の子ですが、彼女は彼女の電話を見ている.


I should've said Hi when she first got on but now I've missed my chance.

彼女が最初に乗ったが、今、私は私のチャンスを逃してきたとき、私はこんにちは言ったはずです。

Because I was using my phone.

私は自分の携帯電話を使っていたので。

:(