sudofox's journal

Austin Burk's journal, where I share little snippets of my writing, code, and dreams.

Apology to Hatena Haiku

We all make bad choices from time to time, and sometimes we make choices that are simply stupid. I have made such a choice by deciding to try to get people to use Hatena services :(

私たちは皆、時々間違った選択をし、時には我々は、単純に愚かである選択をする。私は人々がはてなのサービスを使用するために取得しようとすることを決定することによって、そのような選択をした:(

I like Hatena Haiku and I'm sorry that I messed up by trying to get people's attention like that. I deleted the original post right after I created it but it was too late.

私は、はてなハイクが好きで、私はそのような人々の注目を取得しようとすることで台無しにすることを申し訳ありません。私はそれを作成したが、それは遅すぎた直後に元の投稿を削除した。

I'm really, really sorry. Please do not hold a grudge against me for a long time. If there is any way for me to redeem myself, please make it known to me.

私は本当に、本当に申し訳ありません。長い時間のために私に恨みを保持しないでください。私は自分自身を償還するためにどのような方法があれば、それは私に知られてください。

If you got the email then please delete it - do not reply to it.
あなたは電子メールを得た場合、それを削除してください - それには返信しない。


I feel like I have thrown away any chance of Hatena Co. being proud of what I have done. I have aspired to make them proud but now I have made a choice which will undo all of that. I carry great shame in that.

私ははてなは私がやっていることを誇りに思っているのチャンスを捨てているような気がします。私は彼らが誇りにすることを熱望しているが、今、私はそのすべてを取り消します選択をした。私はその中で大きな恥を運ぶ。


I'm sorry.

ごめんなさい。